ساعتتو عقب بکش...........

ساعتتو عقب بکش

ساعتتو عقب بکش بزار بازم باهم باشیـــــــم

مگه قرار نبود که ما,همیشه مال هم باشیـــم

ساعتتو عقب بکش ببین یه ساعت پیشـــــــــــو

ببین بجای دل من کی صاحب دل کــــــــــی شد

ساعتتو بازی نده فرار نکن از این زمـــــــون

بااینکارا نمیشه که تموم کنی رابطــــــــمون

ساعت پیش باهم بودیم کنار اون دشت بزرگ

توبره ی ساده شدی منم شدم آقای گــرگ

ساعتتو نگاه بکن چه لحظه ها باهم بــودیم

خوشیارو ساده نگیر بی فاصله تاهم بـودیم

قهر نکن بامن که خودت باعث این جــــداییی

نگوکه من قفس شدم تو عاشق رهــــــــــــاییی

 شقایقم که حسرت خوشی شده براش یه زهر

ساعتتو عقب بکش ای گل عاشــــــــــــــق سحر

ثانیه ها صبرندارن سکوتو بشـــــــــــکن و بیا

همراز قصه های من جاتو بگیرم باکـــــــــــیا؟

ساعتتو عقب بکش پیر نشــــــــــــدن هنوز دلا

چشمای من منتظرن دوختــــــن نگاشونوبه را

ساعتتو عقب بکش...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, | 12:39 | نویسنده : بهنام |